lauantai 9. marraskuuta 2013

Tapahtumantuottamisen kehittelyä Imatralla!

Tervehdys Siitolan kartanosta! Kertakaikkisen hyvää sisältöä Etelä-Karjalan tapahtumapäivässä!

Asiakas mukaan tuotekehittelyyn, tämän päivän markkinointi on kannattavien asiakasuhteiden luomista ja suhteiden vuorovaikutteista ylläpitoa.

Onko perinteinen markkinointi tullut tiensä päähän?

Digitaalisuus on muuttanut maailmaa. Asiakkaat ovat oppineet väistelemään sujuvasti perinteisiä tapoja, vaihdamme kanavaa kun mainokset tulevat, ilmaisjakelut kartuttavat paperikeräysastioita.

WOM - worth of mouth

B to B toimii vielä paljon perinteisin keinoin. Eli siellä perinteisetkin tavat ovat edelleen relevantteja.

Asiakkaiden vaikutusvalta on kasvanut. Nykyiset asiakkaat tärkein markkinointiväline. Menestyksen lähtökohtana edelleen hyvä tuote/palvelu, joka myy.

Käy katsomassa mitä Lady Gaga tekee FB:ssä?

Markkinoinnin TOP  3 prioriteetit

Monikanavaisuuden vahvistuminen
Pyrkimys asiakasdialogiin
Mittaaminen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Osallistu, kommentoi ja kehitä!